Anmälan

Idag på morgonen har jag anmält Moa till lydnadsklass 1 i Säffle den 27 mars :) SPÄNNANDE!!
Sen har vi även anmält till SKK´s utställning i påsk lilla sthlm, och nu är det ju faktiskt så att Moa hinner bli 2 år och ställs numera i öppenklass och tar vi det 3:e certet nu så är hon Svensk utställningschampion, det är bara att hålla tummarna, men det brukar vara väldigt hård konkurens i sthlm, men någon gång under sommaren här nu hoppas vi på det sista certet och LP i lydnadsklass 1 :)


Min vackra och duktiga Moa

Nu ska vi göra oss klara för att gå till bussen och åka till jobbet, idag får pluttan följa med.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: mammis

Vilken vacker hund du har!!!!!!

2010-03-03 @ 20:54:04
Postat av: Eva

Jag o Rea håller tummar o tassar för både lydnadstävling o utställningar. Ni är GRYMMA!!!!!!

2010-03-03 @ 21:37:21
Postat av: Maria W

Mamma: Ja hon kommer ju från dig så det är klart hon är vacker ;)



Eva: Jag tänkte ringa dig igår, men glömde bort det, var ett tag sen vi sågs. Vi måste hitta på något någon dag, hur går det med hostan? Förstår att du blev lite förvånad :) trodde ju att det skulle bli en brukshund, men det kommer bli det någon gång men det passar inte in riktigt nu. Kanske när jag blir 40 ;)Så då bestämde vi oss för en till liten gris :) Älskar denna underbara ras!!

2010-03-04 @ 08:58:19
URL: http://alskadestaffar.blogg.se/
Postat av: Anne

Vad snygg hon är.

2010-05-11 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0