Agility

Igår var det medlemsmöte på klubben och efter det var det korvgrillning vilket var väldigt gott :)

Diezel och jag har anmält oss till Agility tävlingskurs ;) det ska bli spännade. Vi tränade lite igår efter grillningen, Anna Swedin hjälpte oss och visade hur jag skulle göra, och ja han är en riktig filur Diezel. Det går i 120 hela tiden och han provar tio olika sätt för att se om jag blir nöjd av något som han nyss gjorde, innan jag hinner att visa honom just vad han skulle göra igentligen. Vi ska försöka hitta ett bra sätt att samarbeta på jag och Diezel och då tror jag att det kan bli bra.


Diezel och brorsan Rolle 6 månader gamla.


Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0