Lydnadsträning inomhus

En något taggad Moa, blev jätte glad när jag plockade fram koner godis och leksak!

Tur att vi har renoverat huset så bra så vi kan köra lydnad inomhus ;)
Rutan är knivig... Men det blir ju bättre för varje gång.... Här är första skicket och det gick sådär...


Andra blev bättre här är hela Moa i rutan :)


En vanlig inkallning först...


Sen en Inkallning med ställande och det gick hur bra som helst!


Läggande under gång, hon la sig jätte snabbt, DUKTIG TJEJ!

Ikväll bär det av till Löfbergslila Arena för att se på Hockey med brudarna på Ur o Penn vilket ska bli riktigt skoj!

Jag har lovat Lisa att packa BB väskan idag, så det är bäst att jag börjar med det nu, tror att hon är mer stressad än jag ;)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Dooley og Kane

Så flinke dere er :) Så morro at pappan til Kane og halvsøstra hans har blogg og hjemmeside:) Vi kommer til å følge med her:)

Så morro at dere (forhåpentligvis) skal ha valper i januar:) Det blir spennende:)

2010-11-23 @ 17:57:26
URL: http://www.dooley.blogg.no
Postat av: Anette W C S

Det såg lite halkigt ut att göra inkallning på parketten... ;) Annars alldeles utmärkt att träna inomhus!

2010-11-24 @ 08:36:30
Postat av: Maria W

haha ja lite halkigt var det, men det faktiskt bra ändå ;)

2010-11-24 @ 12:24:30
Postat av: Anna & Sillen

Åå jag vet, snart smäller det! OM jag är nervös ;P usch! Ska försöka tänka positiva tankar! Ja, vi får inte glömma sätta upp den där direktlänken från BB ;) hihi! Kram på dig!

2010-11-25 @ 08:11:18
URL: http://silver-bullet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0