Plump kväll :)

Igår kom Lisa och Adam på en plump tunering och pizza kväll, så mysigt!

Moa hjälper husse att välja rätt kort.... hmm gick inge vidare för dom!


I pausen passar Moa på att gosa med sin favorit, hon är förälskad i Adam.



Kärlek <3

Idag har vi varit och tränat lydnad med vårt goa träningsgäng på karlstad bk.

Har insett och förstått att jag hinner inte rikitigt med att träna allt som jag skulle vilja och mer tid kommer jag ju inte få, så nu har jag bestämt att köra samma med hundarna blir lite enklare så, så nu blir det lydnad och spår för Diezel också, lägger Agilityn på is ett tag... Han var så himla duktig idag :) det kan nog bli bra det här!


Vi provade en annan variant med rutan idag jag och Moa, den är nog inte så dum, tränar som ett framåtsändande och sen får vi träna in ställandet för sig, ska prova det ett tag.





Det här är absolut det bästa jag har <3 My love!



och bebisen i magen <3 vi längtar efter vår lillkille nu :)


Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: KUSsEEEEEEEEEN

jag längtar efter winston!! snart snart snart

2010-10-25 @ 21:16:30
Postat av: Anette W C S

Nog är det lite synd att lägga Diesels agilityträning på hyllan... Fast jag förstår att det är svårt med tiden. Men han är HÄFTIG i sin framfart på planen!

2010-10-26 @ 08:44:38
Postat av: lisa

Ja, de är allt lite kära i varann! ;) vilket fint Blogginlägg me magen o allt! Jag blev lite rörd lagom till lunch på U&P, puss o kram

2010-10-26 @ 14:24:48
Postat av: mammis

Och mormor väääääääääääntar oxå

2010-10-31 @ 17:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0