Snurrig matte

Jag och Moa gick upp och åt frukost packade träningsväskan och såg jätte mycket fram emot att träffa dom andra och åka iväg och träna sök.
Då plötsligt ringer min frisör, NEJ hade skrivit fel på dag i min almenacka, det var ju idag jag skulle vart där.... Snabbt ge sig iväg intill stan i hundträningskläder för att hinna med klippningen, stackars Moa hon såg jätte snopen ut när jag åkte utan henne...
Jaja så kan det gå, hoppas att det blir av nästa torsdag istället, snygg i håret blev man i allafall :) nu är det mörkt :)

Ett roligt paket låg i postlådan när jag kom hem, våra fina halsband och koppel som jag beställt hade kommit idag :)


Jag och Moa tog en långpromenad istället var ju tvungen att inviga nya kopplet och halsbandet, visst är det snyggt. Dessa fina halsband med staffe kringlan på beställer man här Comets.


Moa tycker nog att det går långsamt för matte, men hon är snäll och väntar in ser ni.


Men kommer du aldrig kommer väl jag till dig då...


Man blir aldrig för gammal för att leta godis i träd, det är så vansinnigt roligt.


Ska jag behöva klättra upp i trädet och hämta den sista godbiten, undrar Moa.

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Wow, snygga halsband :)

2010-10-23 @ 19:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0