Onsdagsträning vid Hammarö BK

Vi gick upp till klubbstugan under tiden som dom hade skott träning nere vid planen och när vi kom ner tillbaka för att köra ett lydnadspass, så var det en jätte häftig dimma som låg över hela planen i brösthöjd.

Det var verkligen som ett täcke.


Syns inte riktigt på bilderna hur det såg ut i verkligheten.





Mattes duktiga Moa tränar med metall apporten.


Vad gör Thija och Thelma för roligt där borta tro?


Vi fick ett tips av vår klubbkamrat Lena att jag kunde lära Moa att springa runt saker, som man kan ha användning för när man ska träna fartövningar, ingångar m.m


Tänkte att det tar nog ett tag innan hon förstår att hon ska springa ut från mig och runt och tillbaka, men hon är helt makalös min lilla älskling, det gick på ett litet kick att lära in detta, nu kan man börja att öka avståndet.

Tack Lena för ett bra och roligt träningstips!

Imorgon ska jag och Eva till Sunne på farsen "Liket som visste för mycket", ska bli så skojl :) Kul att göra andra saker ihop än att bara träna hund :) Tack Eva för att jag fick följa med!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: mammias

Alltså! Hur ducktig är inte denna lilla fröken :)

2010-09-30 @ 13:33:32
Postat av: Lena

Varsågod!:) Tänkte väl att hon skulle snappa det hela snabbt..... ;)

2010-09-30 @ 21:38:12
URL: http://www.lenashundar.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0