Moas första tävling i Lydnadsklass 2

1. Platsliggande 10
2. Fritt följ  7,5 - sitter snett, pendlar
3. Läggande 9 - något sakta ner
4. Inkallande med ställande 8 - något långt ställande
5. Sändande med ställande 5 - gick in bakväg i rutan
6. Apportering 9 - lek apport
7. Fritt hopp över hinder 8,5 - sent sitt
8. Fjärrdirigering 10
9. Helhetsintryck 8

S:a 165,5p

Vi fick ett 1.a pris och blev uppflyttade till 3:an

Fria följet är jag inte nöjd med, hon var inte med mig på samma vis som hon brukar vara, kändes inte bra. Rutan var inte heller bra, men det är mitt fel jag har inte tränat rutan med sågspån eller plastband bara med koner. Träna mera ;)


Mattes duktiga tjej <3

När vi kom hem från tävlingen så möttes vi av den här solstrålen

Med pappa ute och springer på plattorna, det var skoj det <3


Dom tre muskel törerna ;)

Vi har lilla Maja här denna helg för hennes matte cyklade vätternrundan igår, hon är grym matte Sarah heja heja!!



Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Heja Mia o Moa säger jag =)



Maja slocknade på momangen förut, nu somnar vi båda gott efter helgen

Kram på Er

2011-06-19 @ 21:02:18
Postat av: Kane

Heija Maja! Synes dere var flinke vi:)!

2011-06-30 @ 18:28:29
URL: http://www.staffordshirekane.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0