Onsdagsträning vid Hammarö BK

Jäkligt nöjd med dagens träning :)
Det verkar som om det bästa är att vila sig i form när det gäller Moa ;) haha.
Nej då nu ska det bli ordning igen, ska sätta upp mål nu och försöka komma ut på tävling i början på 2012, det vore toppen!
Hon gjorde rutan så jäkla bra idag :) och även det andra vi tränade, lite knas med vittringen fortfarande, hon tar rätt pinne men hon lyfter runt alla.... inte bra... sen tuggar hon en hel del, men nu har jag fått med mig goda råd från Anna Svensson så nu ska vi prova med det.

Angående min kära lilla Diezel, han har varit med och bara fått haft tråkigt idag och det är super nyttigt för honom, han går så lätt upp i stress....
Nu ska jag få privatlektion med Anna Swedin ;) så hon ska pusha mig lite att komma igång med Agilityn, hon tror mer på detta än vad jag gör.... Det vore ju bra om hon kunde hjälpa mig lite, just med hans stress..

Dåligt med bilder tyvärr :(

Men här får ni en som absolut inte har något med inlägget att göra ;)
En snygg staffe bara, som förhoppningsvis kommer bli Morfar till vår nästa stjärna :)


Hejsvejs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0